سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکوکاران زنجانی بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان خارج از کشور کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: زنجانی‌ها از ابتدای مهرماه جاری تاکنون، یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال به نیازمندان خارج از کشور کمک کردند.

روح الله صالحی با ابراز همدردی با مردم مظلوم لبنان و محکوم کردن حملات صهیونیست ها به بیروت و جنوب لبنان، اظهار داشت: این نهاد آماده دریافت کمک های مردمی در حمایت از مردم مظلوم لبنان است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان در میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان نیز برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: اطمینان داریم مردم نوع‌دوست در کنار مردم مظلوم لبنان خواهند بود و از هیچ‌ کمکی به آنها دریغ نخواهند کرد.

صالحی یادآور شد: شماره کارت پویش "لبنان تنها نیست" به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم لبنان *۸۸۷۷*۰۲۴# و شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۷۹ ۵۰۰۳ ۰۴۲۰ نزد بانک ملی تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به منظور رساندن کمک‌های مردمی به مردم لبنان پیش‌بینی شده است که ملت بزرگوار و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر هستند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۴۹ نفر سالمند بوده و ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار معادل ۵۶ درصد در روستاها زندگی می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.