سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج سومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان

در سومین روز از پیکار‌های کاراته قهرمانی جهان در ایتالیا، ۴ نماینده رده سنی نوجوانان به روی تاتامی رفتند.

در سومین روز از پیکار‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان، تیم کشورمان ۴ نماینده داشت که نتایج ذیل کسب شد:

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۲- کیلوگرم محمد عبدالهی در اولین مبارزه ۲ بر صفر توبیاس اسپانیک از چک را برد. سپس پس از کسب نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماکسیم ویچانکوف از اوکراین ۲ با قانون سنشو نتیجه را به حریف اوکراینی واگذار کرد.

کاراته کا اوکراینی ۲طلا و ۲ نقره کاراته وان‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را در کارنامه دارد با راهیابی نماینده اوکراین به فینال، محمد عبدالهی هم راهی جدول شانس مجدد شد.

عبدالهی در این مرحله ۳ بر ۲ مقابل موریکاوا از ژاپن و دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا فیلیپین ۲۰۲۴ شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرعلی تیموری ۹ بر صفر خین چنگ از چین رابرد. در دومبن مبارزه ۳ بر یک مغلوب مواز مصطفی از مصر شد و با راهیابی نماینده مصر به فینال، تیموری هم راهی جدول شانس مجدد شد.

او در ابن مرحله ابتدا مقابل ایلجنکو از استونی قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. او در دومین دیدار ۳ بر صفر مقابل الخطیری از عربستان شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد.

در وزن۴۷- کیلوگرم، پارمیس علیپور ۱۰ بر ۷ مقابل اچاما از فرانسه شکست خورد و با شکست نماینده فرانسه و عدم راهیابی وی به فینال، علیپور هم از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، ساغر جندقی در بازی نخست خود ۳ بر صفر تسریانوا از بلغارستان را شکست داد و در ادامه به تساوی صفر بر صفر مقابل پرنیا از مجارستان رسید و در هانتی (رای داور) برنده شد او در سومین مبارزه ۸ بر یک نتیجه را به پترنکو از روسیه واگذار کرد با شکست نماینده روسیه، جندقی هم حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.