سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب الله: رژیم اسرائیل ضرر‌های خود را پنهان می‌کند

مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد که رژیم تروریستی اسرائیل خسارات خود چه در میدان و چه در داخل اراضی اشغالی را پنهان می‌کند.

محمد عفیف مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله امروز جمعه اعلام کرد که سانسور نظامی شدید رژیم تروریستی اسرائیل خسارات میدانی و ضرر‌های آن در داخل را پنهان می‌کند.

براساس گزارش الجزیره، او در ادامه افزود: دشمن همچنان به بمباران حومه جنوبی ادامه می‌دهد و حملات خشونت آمیز آن متوقف نمی‌شود و بهانه‌های دشمن در مورد وجود انبار‌های اسلحه در حومه شهر، دیگر کسی را فریب نمی‌دهد زیرا دشمن امدادگران و آمبولانس‌ها را با همدستی آمریکا بمباران می‌کند.

این مقام حزب الله تاکید کرد که بمباران امدادگران جنایت علیه بشریت و تجاوز به سازمان ملل متحد و مقر آن محکوم است و او حمله روز گذشته به وسط بیروت را نیز ادامه جنایات دشمن علیه میهن خواند.

عفیف گفت: به دشمن می‌گویم که هنوز کم دیده ای. نبرد با دشمن هنوز در مراحل اولیه است. حال مقاومت خوب است، میدان تیر و زمان نمازش مناسب است. دشمن با وجود آوردن نیرو و تیپ‌های جدید قادر به پیشروی نیست.

مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد که رزمندگان مقاومت به دلیل اعتقاد به دفاع از میهن خود از عقب نشینی از مواضع نظامی خودداری می‌کنند.

شایان ذکر است که انتشار اطلاعات مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید قرار گرفته و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستند منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آنها در رسانه‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.