سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم:

شرایط سرمایه‌گذاری در بدنه پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم فراهم است

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای شهروندان در فاز ۵ عمار یاسر قم شناسایی و به سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

به نقل از شهرداری قم،محمد رمضانی اظهار کرد: منطقه ۷ شهرداری قم، منطقه حساسی است و نیرو‌های خدمات شهری به صورت سه شیفت در اطراف حرم کار می‌کنند تا فضای شهر تمیز باشد.

وی با اشاره به اینکه هزینه ماهانه خدمات شهری در منطقه ۷ حدود ۶ میلیارد تومان است، افزود: حساسیت‌های زیادی بر این منطقه وجود دارد و به هر صورت این منطقه چشم و چراغ شهر است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم تاکید کرد: مسئله سد معبر و دست‌فروشی در منطقه ۷ شهرداری قم و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ساماندهی شده و تمام کسبه با فرایند‌های قانونی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

رمضانی ادامه داد: درآمد حاصل از عوارض نوسازی در منطقه ۷ شهری قم در پنج ماه اول سال جاری، ۱۳۱ درصد حاصل شده است.

وی اضافه کرد: این منطقه امکانات کمی در خصوص کسب‌درآمد دارد و تقریباً ظرفیت باقی‌مانده برای کسب درآمد حاصل از عوارض ساخت‌وساز در این منطقه بسیار اندک است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم تصریح کرد: در خصوص سرمایه‌گذاری در فاز ۵ اقداماتی انجام شده و قطعاتی در حال معرفی است و سرمایه‌گذاری خرد مقیاس در این فاز در حال انجام است و با ۱۵۰ میلیارد سرمایه گذاری می‌توان به بازخورد رسید.

رمضانی با بیان اینکه نام این منطقه را منطقه خدماتی می‌گذارند، چراکه بیشتر مراسم‌ها و گردهمایی‌های شهر در این منطقه انجام می‌شود، گفت: به این منظور لازم است این منطقه همواره از نظر پاکیزگی و دسترسی به خدمات در شرایط خوبی باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.