سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

طوفان الاقصی هیمنه دورغین صهیونیست سفاک را از بین برد

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: طوفان الاقصی هیمنه دورغین صهیونیست سفاک را ازبین برد و به مردم منطقه و محور مقاومت جرات مضاعف بخشید.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج ، فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) تبریک گفت و افزود: بنا به فرموده این امام همام در پس سختی ها برای مومنان گشایش وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز گرچه شرایط جهان اسلام و جبهه مقاومت با سختی همراه است اما بشارت پیروزی در مقابل صهیونیست ها و جبهه استکباری در پیش است .

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی یادآورشد: با طوفان الاقصی رژیم اسراییل دیگر وجاهت در دنیا ندارد و سیمای منفورآن آشکارتر شده است .

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز امنیت روانی اسراییل به هم خورده چنانچه شاهد بودیم تا ۲ سال گذشته کسی جرات نمی کرد به اسراییل حرفی بزند اما حریمش ازبین رفته است.

وی در این بخش ازسخنان خود که باشعار مرگ براسراییل نمازگزاران همراه بو،د گفت: امروز شعار تمام مردم دنیا چه آنهایی که انقلابی هستند و چه مردم عادی ،مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.