سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انسداد مرز در سیستان‌وبلوچستان یک کار زیر ساختی و جهادی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیوارکشی مرز‌ها توسط نیروی زمینی سپاه را جلوه جدیدی دانست و گفت: این اقدام جهادی تردد دشمن را محدود و کنترل می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی و حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه در جمع رزمندگان در مناطق مرزی جنوب شرق حضور یافتند و از کارگاه‌های طرح انسداد مرزی و روند پیشرفت کار و محل اجرای دیوارکشی که توسط گروه‌های رزمی مهندسی و پدافند غیرعامل در حال ساخت است، بازدید به عمل آوردند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی هدف از سفر خود را حضور در جمع سنگرنشینان خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی، دفاع از دین و عرض سلام، خداقوت و رساندن سلام مقام معظم رهبری به این رزمندگان عنوان کرد.
 
 نماینده ولی‌فقیه در سپاه در توصیف کار رزمندگان مستقر در این منطقه مرزی اظهار کرد: انسان اقدامات و زیبایی‌هایی را می‌بیند که اینها برای او قابل‌توجه است؛ واقعاً جا دارد خدا را شاکر باشیم به‌خاطر همه نعمت‌ها به‌ویژه دو نعمت یکی نعمت رهبری هدایتگر و بی‌نظیر و یکی هم نعمت سپاه و بسیج؛ واقعاً اینجا انسان می‌بیند اگر سپاه نبود را بهتر درک می‌کند و سپاه پاسداران به معنای حقیقی کلمه یعنی امنیت و خدمت است.
 
 وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با مدیریت سردار پاکپور عملکرد فوق‌العاده‌ای را بر جا گذاشت و در همه عرصه‌ها، چه عرصه‌های دفاع از انقلاب، مبارزه با ضدانقلاب و تحرکاتش، چه در خدمت‌رسانی به مردم در زمان‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان خدمات نیروی زمینی را در زمان کرونا، در سیل و زلزله فراموش نکرده‌ایم؛ عنوان کرد: امروز شاهد یک جلوه جدیدی از این جهاد نیروی زمینی هستیم و آن هم این کار زیبای دیوارکشی مرز‌های است که به نظرم یک کار زیر ساختی مبنایی است؛ خیلی از آسیب‌های کشور و بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، تردد دشمن را محدود و کنترل و خیلی از مسائل دیگر، اخلاقی، روحی و روانی را حل می‌کند و این یک اقدام مهم است.
 
 وی افزود: این را هم عرض بکنم که مردم بدانند کار آسانی هم نیست، شاید شما می‌بینید که یک دیواری را آماده کردند، اما چگونه و چه مراحلی را باید گذراند، حتی مواد اولیه‌اش چقدر باید باشد؛ اینکه کجا ساخته شود با چه قالبی درست بشود و چگونه منتقل بشود، موادی که می‌خواهند این دیوار را آماده کنند چگونه تهیه شود؛ این کاری است که جز از یک مجموعه نیروی انسانی جهادگر و الهی با اراده‌های الهی بر نمی‌آید.
 
 نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پایان گفت: به نظرم بزرگ‌ترین کاری که انقلاب اسلامی برای ما کرد پرورش انسان‌های بااراده، باقدرت، با عزم راسخ است که کار‌های جهادی را باقدرت انجام می‌دهند؛ خوشحالم و خداقوت عرض می‌کنم و قطعاً می‌دانم که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از این کار زیبا، فوق‌العاده خوشحال می‌شوند؛ چون این نه فقط خدمت به امنیت کشور است، بلکه خدمت به آسایش مردم و خدمت به زندگی مردم هم به‌حساب می‌آید؛ این کار هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است و خداوند این اقدام را از ما قبول کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
علاوه بر دیوار کشی باید سیم خاردار و برق برابرق گرفتگی افراد خاطی و هم چنین گودال بزرگی به عمق بیش از ۵ متر کشید و دربین های حرارتی و ....بگذاریم