سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

 شجاعت و آمادگی، پیام نماز جمعه نصر بود

امام جمعه بندرعباس درباره نماز جمعه نصر که جمعه پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایراد کردند، گفت: روایت شجاعت ملت ایران و آمادگی برای مقابله با جنگ روانی دشمن دو پیام خطبه نصر بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس افزود: در جنایت اخیر در منطقه، دشمنی آمریکا با بشریت دوباره ثابت شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان مهمترین نشانه این دشمنی را همکاری و همراهی دولت آمریکا با رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان عنوان کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله و مبارزه با استکبار و دشمنی این جبهه تاریک با ملت‌های جهان، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

امام جمعه بندرعباس افزود: مردم باید در برابر جنگ روانی هوشیار باشند، زیرا این یکی از اهداف دشمن است.

قدردانی از همراهی مردم و مسئولان و لزوم آمادگی همگانی در مقابل حوادث طبیعی از دیگر محور‌های خطبه نماز جمعه بندرعباس بود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکل کم آبی در هرمزگان از مسئولان مربوط خواست در این باره هر چه سریعتر و بهتر چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت و با اشاره به احادیث و روایات هوشیاری مسلمین در برابر دشمنان را خواستار شد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز شهادت حضرت معصومه (س) گفت: در هفته آینده همایش‌های بزرگداشت کریمه اهل بیت در بندرعباس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.