سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار نظام را به جهان ثابت کرد

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: عملیات وعده صادق ۲ اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهان ثابت کرد و موجب ترس و سردرگمی سران رژیم صهیونیستی شد.

بهروز شمسی فر در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر اظهار کرد: وحدت، همبستگی و انسجام بین امت اسلامی در شرایط کنونی ضروری است.

وی افزود: برخی کشور‌های اسلامی اگر جرات نمی‌کنند مانند محور مقاومت وارد جنگ شوند، باید قطع ارتباط سیاسی و اقتصادی را با رژیم صهیونیستی در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه خرم آباد بیان کرد: برخی کشور‌های اسلامی هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند و این رژیم کودکان و زنان فلسطینی را قتل عام می‌کند این لکه ننگ باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: اسراییل تنها دشمن غزه و فلسطین نیست بلکه دشمن مصر، سوریه، لبنان، عراق و ایران است، جمهوری اسلامی از ابتدا پای کار بوده و ملت با حضور میلیونی در نماز جمعه ثابت کردند پای آرمان‌های انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاند و نشان داد که پیروی امت با رهبری همیشگی است و جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی‌ها وظلم و ستم ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شجاعت و جسارت نیرو‌های مسلح باعث فروپاشی هیمنه اسراییل و آمریکا شد همچنین سیستم دفاعی پیشرفته آنان را زیر سوال برد و نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی نشان دادند که می‌توانند آن را هدف قرار دهند.

حجت الاسلام شمسی فر گفت: با ترور فرماندهان جبهه مقاومت توسط اسراییل نه تنها رخنه‌ای ایجاد نمی‌شود بلکه این جبهه مقاوم‌تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: با انجام عملیات وعده صادق ۲ امنیت صهیونیسم در سرزمین‌های قطع شده مورد تهدید واقع شده و در وحشت و ترس به سر می‌برند و دیگر جای امنی برای رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد و دشمن با فرافکنی در فضای مجازی می‌خواهد حمله ایران را کم اهمیت جلوه دهد

برچسب ها: نماز جمعه ، وعده صادق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.