سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

خواسته‌های به حق کارگران باید به صورت قانونی رسیدگی شود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در شورای تامین مصوباتی در رابطه با شرکت سنگ آهن مرکزی انجام شد که باید عملی شود.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اعتراضات کارگری گفت: شرایط کشور به سمتی رفت که مانع عملی شدن مصوبات شد و با شهادت شهید رئیسی کشور درگیر انتخابات و بعد از آن نیز درگیر استقرار رییس جمهور و انتخاب وزرا و مدیران، شد. 

او افزود: به نظر می‌رسد اینکه مصوبات در رابطه با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق عملی نشد، تعمدی نبود و تنها شرایط کشور باعث تأخیر آن شده است. 

حسینی بیان کرد: امروز صبح با معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد صحبت کردم و گفته شد با مدیرعامل جدید صندوق فولاد صحبت شده و گفته شده باید مصوبات عملی و انجام شود. 

او خاطرنشان کرد: از استاندار جدید هم دعوت می‌کنیم تا به بافق بیایند و فضا را از نزدیک ببینند و مطالبات شما را بشنوند. 

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: به طور قطع این عملی شدن مصوبات مورد تأکید تمام مسئولان است و خواسته‌های به حق کارگران باید به صورت قانونی بررسی و دیده شود. 

او گفت: هرکارفرمایی وظیفه دارد برای آرامش کارگران خود تلاش کند، کنارشان بنشیند و حرفشان را بشنود. 

حسینی بیان داشت: در شورای تامین مصوباتی انجام و به کارگران اعلام شد؛ این مصوبات، چون مصوبات شورای تأمین است باید حتما عملی شود. 

او ادامه داد: صبر کنید استاندار مستقر و سوار بر کار شود بعد اگر کاری انجام نشد، اعتراض کنید؛ اعتراض حق کارگر است، اما شرایط را هم درک کنید. 

امام جمعه بافق عنوان کرد: همه ما معتقدیم باید به خواسته‌های به حق کارگران به صورت قانونی رسیدگی شود، اما خواهش میکنم که الان شرایط کشور را درک کنید؛ کشور ما همچنان مورد تهدید دشمن است لذا تمام دغدغه مسئولان کشور بحث امنیت و آرامش مردم است. 

او گفت: اگر کارگران صلاح می‌دانند کار را ادامه دهند و صبر کنند کشور از این شرایط خارج شود؛ اجازه دهید ضرری به جایی و شرکتی نزنیم چراکه این در نهایت خودمان را متضرر می‌کند. 

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به نماز جمعه باشکوه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در حساس‌ترین زمان ممکن و در اوج تهدید‌های دشمنان، اقامه نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب، به دنیا صلابت و اقتدار رهبر انقلاب را نشان داد.

او بیان داشت: حضور پر رنگ مردم در کنار رهبر معظم انقلاب تجلی ارتباط امام و امت و پادزهر آرامش را به دنیا تزریق کرد.

حسینی گفت: دشمن در تلاش است جامعه اسلامی را نگران و ناامید کند، اما با حرکت پر انرژی رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه مردم، جمعه نصر را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: در دوره‌ای از امامت فردی هستیم که دنیا به نظریه پردازی او اعتراف کرده است و دنیا فهمیده است که اگر رهبر ایران آرام باشد دینا آرامش دارد.

او گفت: این حرکت بزرگ و اقامه نماز جمعه باشکوه در واقع عملیات وعده صادق ۳ بود و هر نمازگزار مثل موشک بالستیکی بر سر دشمنان و اسرائیل بود.

گرامیداشت ولادت امام حسن عسکری (ع) و تحلیل دوران شخصیت آن حضرت در اوج سختی‌های خلفای بنی عباس، تسلیت وفات حضرت معصومه (ع) و تبیین شخصیت علمی آن حضرت و تاکید بر اقتدای بانوان و دختران از این بانوی محدث و عفیف، گرامیداشت روز معلولان و سالمندان و ضرورت فراهم شدن شرایط مبلمان شهری برای خدمت رسانی به این قشر و زسیدگی مسئولان برای رفع نیاز‌های آنان و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.