سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت مایه عزت و شرافت مسلمانان

خطیب موقت جمعه ساری با اشاره به اینکه مقاومت مایه عزت و شرافت مسلمانان است، سید حسن نصرالله را پیروز واقعی نبرد با صهیونیست دانست.

حجت الاسلام حسینی کارنامی خطیب موقت جمعه ساری امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه مقاومت مایه عزت و شرافت مسلمانان است، گفت: مقاومت در اخلاق به معنی صبر، در علوم سیاسی به معنی ایستادگی و در فقه اسلامی به معنی جهاد دفاعی است.

او، علت اصلی عملیات طوفان الاقصی را توقف عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های عربی دانست.

حجت الاسلام حسینی، سید حسن نصرالله را پیروز واقعی نبرد با صهیونیست دانست و افزود: در جنگ ۳۳ روزه دبیرکل حزب الله با مجاهدان در دریای مدیترانه با اسرائیل نبرد کرد و آنها را شکست داد.

او گفت: وقتی بمب ۸۰ تنی بر سر سید حسن نصرالله ریخته شد او پیروز میدان بود، چون به دنبال احیای دین خدا و اجرای دستورات الهی بود.

خطیب موقت جمعه ساری ادامه داد: آمریکایی‌ها با حمایت ۲۰ میلیارد دلاری و ۵۰۰ صوت پرواز و ۱۲ کشتی تسلیحات را به اسراییل روانه کردند تا به نسل کشی در غزه ادامه دهد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هزینه مقاومت بیشتر از تسلیم شدن است، افزود: تاریخ نشان داد حاکمانی که برای پرهیز از جنگ تسلیم شدند هم کشورشان اشغال شد و هم جانشان را از دست دادند.

خطیب جمعه ساری مقاومت را حق مردم فلسطین و لبنان دانست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پویش کمک به لبنان تاکید کرد در دوران صفویه و قاجار علمای لبنان به ایران خدمت کرده اند و الان هم هر فردی با توجه به توان خود به مردم لبنان کمک کند.

خطیب جمعه ساری با اشاره به روز پیوند اولیا ومربیان گفت: با پرهیز از سطحی نگری و فعالیت‌های ظاهر مابانه باید از ظرفیت خانواده‌ها در امور پرورشی و تحصیلی دانش آموزان بهره گرفت.

حجت الاسلام حسینی پیشنهاد کرد برای سلامت اخلاقی و روحی در دانشگاه‌ها پیوند دانشگاه و خانواده‌ها شکل بگیرد.

خطیب جمعه ساری از قانون معطل مانده ساماندهی کارکنان دولت انتقاد کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نیروی شرکتی و پروژه‌ای با حداقل دریافتی ۱۰ میلیون تومان در حال خدمات دهی هستند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.