سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه یزدان آباد:

اجازه نمی دهیم دشمن، وارد خط مقدم ما شود

حجت الاسلام عربزاده گفت: نباید بگذاریم دشمنان از خط مقدم ما جلوتر بیایند و خط مقدم ما حزب الله است. 

حجت الاسلام علی عربزاده ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید: عمل کمی که باتقوا انجام می‌دهید، کم محسوب نمی‌شود.  

وی افزود: از مصادیق اسوه بودن پیامبر (ص) برخورد حضرت  (ص) بامنافقین بود به عنوان نمونه  می‌توان به برخورد حضرت با قبیله بنی سلیم در ساخت مسجد ضرار که این مسجد موجب تفرقه می‌شد و جبرئیل پیامبر (ص) را از نقشه آنان باخبر کرد و پیامبر (ص) دستور تخریب مسجد را دادند؛   چرا که ساخت آن فقط یک توطئه و بهانه عبادت بود، اشاره کرد.  

امام جمعه یزدان آباد بیان داشت: درصدر اسلام، دشمنان توطئه‌های زیادی برای ترور پیامبر (ص) داشتند و توطئه آنان نقش برآب شد.

وی ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) مقام شفاعت دارند و شیعیان را شفاعت می‌کند و در زیارت شان می‌خوانیم عاقبت ما را ختم به سعادت کن و قطعا یکی از راه‌های رسیدن به عاقبت بخیری زیارت حضرت معصومه (س) است.  

حجت الاسلام عربزاده در بخش دیگری از سخنان خود روز پیوند اولیا و مربیان را تبریک گفت و افزود: مسجد، منزل و مدرسه ۳ ضلع تعالی دانش آموزان هستند. در منزل باید تربیت فرزند طوری باشد که بچه‌ها دچار دوگانگی نشوند و منزل، اولین محل تربیت است و قطعا رفتار دینی پدر و مادر در تربیت فرزند، اثرگذار است.  

وی با اشاره به اینکه مدرسه خانه دوم و ضلع دیگر است و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نگاه معلم، لبخند، اخم، حرکات و لباسش روی دانش آموزان اثرمی گذارد.  

امام جمعه یزدان آباد با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز با گذشت چندین هفته از سال تحصیلی بعضی مدارس معلم ندارند، گفت:  مسئولان بدانند که این دانش آموزان مسئولان آینده نظام هستند و جالب نیست بعضی مدارس فضای فیزیکی و ورزشی خوبی ندارند و باید  مسئولان و خیران با ایجاد فضا‌های مناسب آموزشی زمینه آرامش دانش آموزان را فراهم سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما به دنبال تشکیل امت اسلام هستیم؛ یعنی امت اسلام مانند یک پیکر است و ما باید به این فکر باشیم که آسیب به این امت نرسد.  

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به اینکه امروز دولت صهیونیست با زور وزر و تزویر و با این سه ضلع مثلث مسلمانان را موردهجمه قرارداده و امروز درمقابل این جنایتکاران حزب الله ایستاده است و ما قطعا وظیفه داریم به آن‌ها کمک کنیم و این نگاه؛ یعنی حفظ خیمه اسلام با محوریت جمهوری اسلامی است.   

وی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم دشمنان از خط مقدم ما جلوتر بیایند و خط مقدم ما حزب الله است،بیان داشت: امروز اسرائیل، منفورترین کشور است و با همه نفرتی که در دنیا دارد، آمریکا خود را موظف به کمک به این رژیم خبیث می‌داند و کمک ما به حزب الله امروز  در حقیقت کمک به خودمان است؛ یعنی حزب الله امروز خط، مقدم جبهه انقلاب است.  
 
امام جمعه یزدان آباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی بافطرت مردم حرف زده است که موافقانش سوریه، لبنان عراق و فلسطین و سایر نقاط مسلمان است و آمریکا و اسراییل قصد تخریب و نابودی جمهوری اسلامی با متعلقاتش؛ یعنی حزب الله، حشدالشعبی، فاطمیون و  فلسطین و امت اسلامی را دارند.  

وی  با اشاره به  اینکه پیامبر (ص) فرمودند: یک منادی در هرجای دنیا داد زد به دادم برسید باید به عنوان مسلمان به داد او برسیم و گرنه مسلمان نیستیم.  

برچسب ها: حزب الله ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.