سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان:

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: فلسطین مسأله مهم جهان اسلام است و این موضوع برای مرجعیت و مردم ایران و عراق بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله شعبانی موثقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه مرجعیت در ایران و عراق از سوی دشمنان صهیونیسم بار‌ها تهدید شده اند، گفت: برگزاری نماز جمعه هفته گذشته رهبر انقلاب نشان دهنده اتحاد مسلمانان و بی اثر کردن تهدیدات دشمن بود.

او با تاکید بر اینکه اسلام برگزاری نماز جمعه را بسیار مورد تاکید قرار داده است، گفت: فلسفه برگزاری این فریضه الهی اتحاد جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه سخنان خود با اشاره به شایعه پراکنی دشمن در جامعه اسلامی گفت: کفار در جنگ احد با شایعه پراکنی موجب ضعف مسلمانان، زخمی شدن پیامبر و به شهادت رساندن افراد بزرگی، چون حمزه عموی پیامبر شدند.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه هدف دشمن از شایعه پراکنی نامید کردن مردم و مسلمانان است، گفت: باید از شایعه پراکنی در جامعه و فضای مجازی به شدت پرهیز کرد.

او با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای دشمن را باید جدی گرفت، گفت: باید در این زمینه یک راهبرد مناسب به کار برد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید با هر اقدامی که موجب ضعیف شدن محور مقاومت می‌شود برخورد کرد، گفت: پروردگار به جامعه اسلامی در صورت ایستادگی و مبارزه با دشمن وعده پیروزی داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین با تأکید بر نهادینه کردن نشاط اجتماعی بین جوانان و نوجوانان، گفت: متأسفانه بسیاری از فضاهای دولتی که در اختیار ادارات است، تعطیل شده اند که ضروری است به منظور نظارت بیشتر، مسئولان سازمان بازرسی در این زمینه ورود پیدا کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.