سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارآفرینی نوجوان کازرونی در مسابقات تکواندوی جهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: غزال هوشمند تکواندوکار بسیجی این شهرستان، نشان طلای جهانی مسابقات تکواندو ۲۰۲۴ کره جنوبی را کسب کرد.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: غزال هوشمند، ستاره درخشان تکواندوی شهرستان کازرون، با عملکردی درخشان در فینال وزن ۴۲- کیلوگرم، موفق به کسب نشان طلای مسابقات جهانی تکواندو ۲۰۲۴ کره جنوبی شد.

او گفت: این ملی پوش شایسته، در دور نخست مبارزه خود را با اقتدار کامل "گولو زمانلی" از جمهوری آذربایجان با نتایج ۱۳ بر صفر و ۱۴ بر ۲ شکست داد و در ادامه، با پیروزی ۲ بر صفر مقابل "گوئن سان" از آلمان و "لونا تسیتاکی" از یونان، نشان از آمادگی بالای خود داد.

سرهنگ حیاتی افزود: در مرحله یک‌چهارم نهایی نوجوان بسیجی غزال هوشمندی نیز با غلبه بر "ریابوتنکو" از قزاقستان، به جمع ۴ نفر برتر رقابت‌ها راه یافت و در یک مبارزه نفس‌گیر، با شکست "الینا خاموکوا" از روسیه، گامی بلند به سوی فینال برداشت.

او بیان کرد: در نهایت، در دیدار پایانی، غزال هوشمند با غلبه بر "یانگ" از چین، به نشان طلای این رقابت‌ها دست یافت و نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های تکواندوی جهان ثبت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تبریک این مقام قهرمانی به همه ملت ایران و بخصوص خانواده خواهر بسیجی غزال هوشمندی از برپایی مراسم جهت تجلیل از خواهر نوجوان بسیجی ورزشکار در شهرستان کازرون خبر داد. 

یادآور می‌شود غزال هوشمندی تمرینات فشرده و منظم را عامل موفقیت خود در این دوره از مسابقات یاد کرد که با علاقه، تلاش و پشتکار این عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

نوجوان بسیجی، غزال هوشمند، متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۵ در روستای عمویی از بخش مرکزی شهرستان کازرون، از اعضای پایگاه سمیه، حوزه مقاومت بسیج حضرت کوثر (س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون است.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.