سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع خیرین آبرسان در کرمانشاه تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تشکیل مجمع خیرین آبرسان با هدف استفاده از ظرفیت خیران برای آبرسانی به نقاط مختلف استان خبر داد.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در نشست تشکیل این مجمع که در شرکت جهان فولاد برگزار شد؛ گفت: مجمع خیرین ابرسان در راستای تحقق شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر 《جهش تولید با مشارکت مردم》، برای جذب مشارکت‌های مردمی جهت حل مشکلات آبِ مناطق محروم استان کرمانشاه تشکیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه همچنین تصریح کرد: هدف از تشکیل این مجمع، هم‌افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین استان در جهت تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مناطق کم برخوردار برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر و تأمین رفاه و معیشت آنان است.

در ادامه این نشست، "جهانبخش شُکری" رئیس هیات مدیره گروه صنعتی شکری و یکی از خیران استان کرمانشاه، آمادگی کامل بنیاد خیریه شکری را در کمک به ایجاد و توسعه خدمات آبرسانی به مناطق کم‌برخوردار استان اعلام کرد و قول مساعد برای جلب حمایت دیگر خیران استان و عضویت در این مجمع را داد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان در پایان با بیان اینکه یقیناً اجر معنوی سقایی این خیران نزد پروردگار محفوظ می‌ماند، با اهدا لوح سپاس از همکاری و هم‌یاری ایشان تشکر و قدردانی کرد.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه افزون بر ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.