سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ کوره زغالسوزی در رفسنجان تخریب شد

با حکم دستگاه قضایی، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی رفسنجان تخریب شد.

با حکم دستگاه قضایی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان، نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان رفسنجان، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی تخریب شد.

مجید دهقانی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان در این زمینه گفت: یکی از مباحث حفظ حقوق عامه در شهرستان رفسنجان، کوره‌های زغالسوزی است که برای مردم ایجاد آلودگی می‌کنند.

 وی افزود: در این حوزه حکم تخریب از طرف دستگاه قضایی صادر شده است که طی پارسال تعدادی از این کوره‌ها از سوی دهیاری ها، بخشداری و دیگر دستگاه‌ها جمع آوری و به نقاط دیگر شهرستان منتقل شدند.

دهقانی  ادامه داد: این فرایند ادامه دارد به طوری که آخرین اخطاریه یک هفته‌ای به صاحبان کوره‌ها در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ داده شده است.

 وی تصریح کرد: از امروز با حکم دستگاه قضایی و با همکاری و حضور نیروی انتظامی، بخشداری مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی مسلوب المنفعه و تخریب شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان تاکید کرد: در هفته‌های آینده این امر ادامه خواهد داشت تا کلیه کوره‌ها جمع آوری و به نقطه معین شده یعنی جلال آباد انتقال یابند.

وی  گفت: برای حفظ حقوق عامه و سلامت مردم نیاز است که کوره‌ها جمع آوری شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.