سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مدت زمان تخلیه کالا در بندر امام خمینی از ۶ روز به سه روز

معاون امور بندری و اقتصادی منطقه ویژه بندر امام خمینی گفت: با تکمیل ترمینال‌های بندر امام خمینی شاهد تسریع در روند تخلیه کالا‌ها هستیم به طوری که مدت زمان تخلیه کالا از ۶روز به سه روز کاهش می‌یابد.

 داود چگینی، معاون امور بندری و اقتصادی منطقه ویژه بندر امام خمینی در برنامه روی خط رادیو اقتصاد با بیان اینکه طبق پیش بینی های انجام شده در حال حاضر مهم ترین ترمینال مکانیزه در بندر امام خمینی  ترمینال چهار  ظرفیت ۵ میلیون تن  جابه جایی کالا را دارد گفت: تمامی زیرساخت های ترمینال مکانیره چهار بندر امام خمینی آماده شده و  پیش بینی می‌شود تا ابتدای سال   ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد:  ترمینال مکانیزه در بخش تجهیزات تخلیه و بارگیری کشتی ها و تجهیزات نگهداری با استفاده از دانش داخلی ساخته  شده و در حال حاضر ترمینال شماره یک و همچنین ترمینال مکانیزه غلات به بهره برداری رسیده و در حال استفاده هستند  .

چگینی گفت: همچنین ترمینال ۱,۲,۳ در حال ساخت هستند که ترمینال شماره دو تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد که زمینه ساز تسریع در  تخلیه و بارگیری کشتی ها تا دو برابر می  شود به طوری تخلیه کالا از شش روزه به سه روز کاهش می‌یابد.

 خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل کالا ، تخلیه کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.