سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی طبیعت با اقدام فرهنگی سفیران جوان محیط زیست

سفیران جوان محیط زیست در روستای امامزاده شفیع شاندرمن در یک اقدام فرهنگی زباله‌های برجای مانده در طبیعت را پاکسازی کردند.

حمید سلطان خواه از پاکسازی رودخانه مرغک و مسیر جاده اصلی روستای امامزاده شفیع شاندرمن توسط ۱۰ جوان دوستدار محیط زیست در این شهرستان خبر داد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال گفت: ۱۰ نفر از جوان دوستدار طبیعت, دلسوز و دغدغه مند محیط زیست در یک اقدام فرهنگی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، بخش هایی از مسیر جاده اصلی و رودخانه مرغک واقع در روستای امامزاده شفیع بخش شاندرمن شهرستان ماسال را پاکسازی کردند.
سلطان خواه افزود: طبیعت یکی از موهبت های الهی است که به امانت به ما سپرده شده است تا با بهره برداری خردمندانه و دلسوزانه از آن بتوانیم آن را برای نسل بعدی حفظ کنیم.
این مقام مسئول به اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی  اشاره کرد که مقرر می دارد: «در جمهوری اسلامی, حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند, وظیفه عمومی تلقی می گردد. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند ممنوع است .

برچسب ها: پاک سازی ، طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.