سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب و شتم ۲ کارشناس اورژانس زابل حین ماموریت امدادی

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل از ضرب و شتم ۲ کارشناس اورژانس در حین انجام ماموریت در شهرستان هیرمند خبر داد.

محمد محمدی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی اعلام گزارش حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در شهرستان هیرمند، سه راهی خمر بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۶ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس زابل بلافاصله اقدامات درمانی لازم را برای مصدومان حادثه انجام دادند و هر پنج مصدوم این حادثه را جهت ادامه روند درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) زابل منتقل کردند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل بیان کرد: در مسیر اعزام به بیمارستان حوالی روستای کلوخی ۲ دستگاه پژو پارس با حرکات خطر آفرین راه یکی از آمبولانس‌ها را مسدود و به مصدومان و کارکنان اورژانس حمله می‌کنند.

وی ادامه داد: ضاربان تکنسین‌های اورژانس زابل را مورد ضرب و شتم قرار داده که باعث شکستگی دست چپ و آسیب به قفسه سینه یکی از تکنسین‌های می‌شوند و در نهایت کارشناس فوریت پزشکی جهت درمان در بیمارستان بستری می‌شود.

محمدی ضمن محکومیت هرگونه سوء رفتار و مزاحمت برای همکاران عملیاتی و ضرب و شتم قرار دادن کارشناسان اورژانس، خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات ناپسند که بدلیل ماهیت خدمات اورژانس ۱۱۵ مستقیما بر جان و سلامت انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی نیز می‌شود.

وی تاکید کرد: واحدحقوقی مرکز این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد و مطمئنا دفاع از حقوق و شخصیت تکنسین‌های بی دفاع اورژانس ۱۱۵ که خادمان بی‌ادعا هستند بدون فوت وقت انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
انشالله روزی ضاربان نیازمند همین اورژانس شوند اما کسانی بدتر از خودشان مانع رسیدن اورژانس بر بالینشان خواهند شد