سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از بانوان هیات عقیله العرب

مدیرکل اتباع قم گفت موکب خواهران عقیله العرب یکی از افتخارات مواکب مردمی مهاجران استان قم است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قم گفت: مشارکت و حضور تاثیرگذار بانوان مسلمان با رعایت عفاف و حجاب در موکب عقیله العرب (س) زبانزد بود .

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان اسلام در ترویج ناهنجاری های اجتماعی بانوان گفت : موکب عقیله العرب (س) نماد مشارکت و حضور تاثیرگذار بانوان مسلمان در رویدادهای اجتماعی مهاجرین محسوب می شود .

 علی اکبر زارعی در آئین قدردانی از خادمین موکب مردمی اربعینی عقیله العرب مشارکت موثر بانوان مهاجر با رعایت عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: شاهد درخشش و نماد محوری موکب عقیله العرب (س) در بین مهاجران افغانستانی مقیم قم هستیم که این رویکرد باید در تمامی زمینه های فرهنگی اجتماعی تقویت و توسعه یابد .

وی حمایت های اداره کل امور اتباع استان و سازمان ملی مهاجرت از ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در سطوح مختلف مهاجرین را برشمرد و ابراز امیدواری کرد : باید امکانات دستگاه های متولی مهاجران در کاهش آسیب های اجتماعی این قشر مورد بهره برداری قرار گیرد.

زارعی با اشاره به شرایط فعلی جامعه جهانی اسلام و لزوم حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد : بستر سازی و ترویج فرهنگ مقاومت در بین جوانان و نوجوانان مهاجر باید از سطح مساجد محله محور آغاز گردد.

مدیر کل امور اتباع استان با قدردانی از انجام فعالیت های فرهنگی بصورت مطلوب توسط بانوان مهاجر خاطر نشان کرد : ظرفیت های ارزشمند درحوزه بانوان نخبگان مهاجر باید شناسایی و از آنان بهره بیشتر گرفته شود­.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.