سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کری خوانی هادی چوپان در کنفرانس خبری مسترالمپیا: امسال هیچ‌کس نمی‌تواند نزدیکم شود

هادی چوپان در کنفرانس خبری مسترالمپیا گفت: سال گذشته فکر نمی‌کردم که قهرمان نشوم، اما در این دوره به شکلی آماده شدم که هیچ‌کس نتواند نزدیکم شود.

هادی چوپان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از آغاز مسترالمپیا ۲۰۲۴ که از شنبه در لاس وگاس آغاز می‌شود شرکت کرد و گفت: امسال هادی چوپان مثل یک کویر می‌ماند و اگر کسی می‌خواهد داخل این کویر قرار بگیرد باید به خشکی عادت داشته باشد در غیر این صورت، خواهد سوخت.

چوپان که سال گذشته در این مسابقات دوم شد و مقام قهرمانی از دستش خارج شد، در این باره و ترک استیج پس از واگذار کردن رقابت به درک لانسفورد گفت: من هرگز مطمئن نبودم که قهرمان می‌شوم، زیرا اینجا مسترالمپیا است. من همیشه بهترین خودم بودم، اما سال گذشته فکر نمی‌کردم که قهرمان نشوم و امسال هم با بهترین خودم آمدم و در این دوره به شکلی آماده شدم که هیچ‌کس نمی‌تواند نزدیکم شود.

وی افزود: من سال گذشته بسیار ناراحت بودم که قهرمان نشدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. در زمانی که نه قند، نه نمک و نه آب در بدن داشتم، نتوانستم شکست را هضم و خودم را کنترل کنم و آن عکس العمل را نشان دادم. اما به درک تبریک گفتم و او را در آغوش هم گرفتم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.