سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مردم استان سمنان در حمایت از مظلومان غزه و لبنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر مشارکت مردم استان در زمینه حمایت از مظلومان غزه و لبنان تاکید کرد و گفت: کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت نیازمند ساز و کاری منسجم و هماهنگ است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در جلسه قرارگاه مواسات استان سمنان گفت: کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت نیازمند ساز و کاری منسجم و هماهنگ است و انجام کارهای پراکنده نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

وی جلب اعتماد مردم در جمع‌آوری کمک به جبهه‌های مقاومت را ضروری دانست و افزود: اگر اعتماد مردم عزیزمان نسبت به اینگونه اقدامات خدشه‌دار شود جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد.

امام جمعه سمنان برانگیختن مشارکت مردم برای حمایت از مظلومان غزه و لبنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به امور فرهنگی، تبلیغی و اقناعی در خصوص کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت می‌تواند زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در این خصوص شود.

مطیعی همراهی بازاریان و کسبه با جبهه‌های مقاومت را امری ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: بازاریان و کسبه در ابتدای انقلاب و سپس در هشت‌سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند و امروز نیز نظام، انقلاب و رهبری را یاری می‌کنند.

وی جبهه‌های مقاومت را خط مقدم ایران اسلامی نامید و اظهار کرد: رزمندگانی که در خطوط مقدم جبهه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند، در حال خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا باید خود را موظف به حمایت از آنان بدانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.