سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ شهید و ۹۲ مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به بیروت

جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل به دو ساختمان در منطقه النویری و البسطه بیروت حمله کردند که تاکنون بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشته است.

غروب روز پنجشنبه، تروریست‌های صهیونیست به بیروت، پایتخت لبنان حمله کردند. این تجاوز سومین حمله خارج از حومه جنوبی بیروت پس از هدف قرار دادن مناطق الکولا و الباشوره بود.

براساس گزارش المیادین، صهیونیست‌ها تجاوزات خود را به بیروت از طریق دو حمله انجام دادند، در حمله اول یک ساختمان در منطقه النویری را هدف قرار دادند. در حمله دوم نیز محله البسطه را هدف قرار دادند که بر اساس آمار تازه منتشر شده توسط وزارت بهداشت لبنان، ۱۸ نفر شهید و ۹۲ نفر زخمی شدند. 

در النویری، حمله اسرائیل طبقه سوم یک ساختمان ۸ طبقه را هدف قرار داد که در یکی از طبقات آتش سوزی شد. این حمله منجر به شهید شدن دو نفر و زخمی شدن ۹ تن دیگر از جمله زنان شد و تعدادی از افراد همچنان در داخل ساختمان محبوس هستند.

پس از این حمله، تیم‌های دفاع مدنی برای نجات افراد گرفتار در طبقات بالای ساختمان تلاش کردند. حمله دوم یک ساختمان ۴ طبقه در محله البسطه را هدف قرار داد که منجر به تخریب و تلفات بیشتری در آن شد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.