سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت یک میلیون و ۱۵۰ هزار فقره قرارداد در سامانه خودنویس

مدیر سامانه خودنویس گفت: ثبت قرارداد‌های مسکن در سامانه خودنویس از خرداد ماه سال گذشته تاکنون به بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار فقره رسیده است.

مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ثبت قراردادهای مسکن به ویژه در بخش اجاره و خرید و فروش رو به رشد بوده و ما شاهد بهبود وضعیت بازار مسکن در این بخش هستیم، گفت: در حال حاضر  استقبال از این سامانه بسیار افزایش یافته و آمارها هم حاکی  از این روند است.

وی ادامه داد: طبق آخرین آمارهای سامانه خودنویس، تاکنون بیش از یک میلیون و۱۵۰ قرارداد در بخش اجاره مسکن ثبت شده است.

او با اشاره یه اینکه  یکی از مهم ترین مزیت های این سامانه صرفه جویی در هزینه هایی است که همواره مستاجران در طول سال های گذشته بابت  ثبت قراردادها پرداخت می کردند، گفت: از خرداد ماه سال گذشته همزمان با ثبت قراردادها در این سامانه میزان صرفه جویی در هزینه ها به ۲ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان رسیده است‌.

مدیر سامانه خودنویس تاکید کرد: در حال حاضر بازار مسکن نیازمند تکمیل این سامانه است و باید دولت چهاردهم بتواند با  تقویت این سامانه بازار را به سمت رونق هدایت کند‌.

ساسانی گفت: حذف دلالان و سوداگران یکی از مهم ترین مزیت هایی است که این سامانه دارد و دولت می تواند با استفاده از این سامانه به سمت رونق حرکت کند.

خبرنگار : محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.