سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورل: بمباران یونیفل عبور از خطوط قرمز است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که رژیم تروریستی اسرائیل با حمله به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان، خطوط قرمز را رد کرده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بمباران نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل متحد در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم تروریستی اسرائیل را عبور از یکی دیگر از خطوط قرمز دانست.

براساس گزارش النشره، بورل در بیانیه خود اعلام کرد که اتحادیه اروپا حمایت کامل خود را از نیرو‌های یونیفل و مأموریت آن توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد را تأیید می‌کند.

پیش از این، نیرو‌های موقت سازمان ملل در لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی را به شلیک به مواضع و تجهیزات آن در جنوب لبنان از جمله یک برج مراقبت متهم کرده بودند که منجر به زخمی شدن دو سرباز این سازمان شد.

بیانیه یونیفل حاکی از آن است که سربازان تروریست رژیم صهیونیستی همچنین به مقر دیگری از سازمان ملل در راس ناقوره که نیرو‌های حافظ صلح در آن پناه گرفته بودند، تیراندازی کردند و به خودرو‌ها و سیستم ارتباطی آسیب رساندند. 

این سازمان بین المللی همچنین اعلام کرد که سربازان ارتش رژیم تروریستی اسرائیل روز گذشته نیز به شکل عمدی به سمت دوربین‌های نظارتی در مجاورت این مقر‌ها تیراندازی کردند و آن‌ها را نیز از کار انداختند.

در همین راستا  خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا امروز پنجشنبه سفیر رژیم تروریستی اسرائیل در رم را به دلیل حمله به نیروهای یونیفل احضار کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.