سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایتالیا سفیر اسرائیل را احضار کرد

وزیر دفاع ایتالیا در پی حملات ارتش رژیم تروریستی اسرائیل به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

بر اساس آنچه یک منبع دولتی به خبرگزاری فرانسه گفت، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا امروز پنجشنبه سفیر رژیم تروریستی اسرائیل در رم را احضار کرد.

براساس گزارش اسکای نیوز، این در حالی رخ داد که نیرو‌های موقت سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفیل) اعلام کردند که ارتش رژیم تروریستی اسرائیل بسوی مقر آنان در لبنان شلیک کرده است.

نیروی سازمان ملل روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی به برج مراقبت در مقر یونیفل در راس ناقوره تیراندازی کرد که گلوله تانک مستقیما به آن اصابت کرد و دو تن از اعضای ما زخمی شدند.

نیروهای سازمان ملل همچنین به تیراندازی نظامیان صهیونیست به مراکز و تجهیزات آن را در روز‌های پنجشنبه و چهارشنبه هدف قرار داده بودند، اشاره کرده و گفتند که سربازان ارتش رژیم تروریستی اسرائیل روز گذشته نیز به شکل عمدی به سمت دوربین‌های نظارتی در مجاورت این مقر‌ها تیراندازی کردند و آن‌ها را نیز از کار انداختند.

یونیفل روز یکشنبه با نزدیک شدن حملات ارتش این رژیم تروریستی به یکی از سایت‌های خود در جنوب لبنان، جایی که یک هفته است درگیری‌های زمینی بین نیروهای مقاومت حزب الله و ارتش اشغالگر اسرائیل در جریان است، درباره یک تحول بسیار خطرناک  هشدار داد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.