سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری موفق فنی و حرفه‌ای و شرکت‌ها در مهارت‌آموزی

استاندار کرمان با افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی از همکاری موفق سازمان فنی و حرفه‌ای با شرکت‌ها در زمینه مهارت‌آموزی نیروهای تخصصی خبر داد.

استاندار کرمان با افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشگاه گواهینامه ویژه گروه معدنی جهاد نصر سیرجان، از همکاری موفق سازمان فنی و حرفه‌ای با شرکت‌ها در زمینه مهارت‌آموزی نیروهای تخصصی خبر داد و این اقدام را گامی مهم در توسعه مهارت و اشتغال در استان دانست.

 فداکار استاندار کرمان  به همکاری موفق سازمان فنی و حرفه‌ای با شرکت‌ها در زمینه مهارت‌آموزی نیروهای تخصصی اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌افزایی با شرکت‌ها در جهت ارتقای مهارت‌ها به‌خوبی شکل گرفته است.

 وی با تأکید بر اینکه مهارت‌آموزی حلقه مفقوده در صنعت و اشتغال است، افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و حمایت شرکت‌ها، تجربه‌های موفقی در این زمینه در سراسر استان به دست آمده است.

استاندار کرمان همچنین بیان کرد: در نقاط مختلف استان، از نودژ تا کوهبنان، با همکاری شرکت‌های بزرگ اقتصادی، آموزش‌های مهارتی در حال اجراست و شرکت‌ها اهمیت این امر را به خوبی درک کرده‌اند.

فداکار با اشاره به اهمیت آموزش در تخصص‌های حساس، تصریح کرد: گروه جهاد نصر برای آموزش نیروهای خود گام برداشته و این اقدام ارزشمند به ایجاد ظرفیت‌های جدید، کاهش آسیب‌ها و ارتقای ارزش افزوده کمک می‌کند.

برچسب ها: سیرجان ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.