سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پسکوف: گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه پیامد‌های فاجعه‌آمیزی دارد

سخنگوی کرملین گفت: گسترش خصومت‌ها و درگیری‌ها در غرب آسیا، پیامد‌های فاجعه‌آمیزی برای کل منطقه به همراه خواهد داشت.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز پنجشنبه خطاب به خبرنگاران عنوان کرد: «گسترش درگیری‌ها به دیگر مناطق موجب نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی می‌شود و پیامد‌های فاجعه‌آمیزی به دنبال خواهد داشت.»

از آغاز بمباران‌های مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی، سیاسی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده است و در ظاهر دم از آتش‌بس می‌زند، اما در عمل، کاری برای توقف خشونت‌ها و وادار کردن تل‌آویو برای خاتمه جنگ صورت نمی‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی کرملین با بیان اینکه صد‌ها هزار نفر در حال از دست دادن خانه‌ها و مشاغل خود بر اثر این درگیری‌ها هستند، افزود: «به دلیل این اتفاقات، من نمی‌خواهم به گسترش جفرافیای درگیری‌ها فکر کنم، زیرا پیامد‌های این مسئله برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود.»

در سایه حمایت‌های کورکورانه واشنگتن، رژیم صهیونیستی جنایاتش را به لبنان هم کشانده و هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است. مقامات لبنانی اعلام کردند که تاکنون حداقل ۱۴۰۰ لبنانی از جمله غیرنظامیان و کادر درمان به شهادت رسیده و ۱.۲ میلیون نفر از خانه‌های خود رانده شده‌اند.

پسکوف همچنین با اشاره به گسترش درگیری‌ها و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه از جمله جنوب لبنان گفت: «متاسفانه جغرافیای این درگیری همچنان در حال گسترش است. لازم به ذکر است که جبهه لبنان را در حال حاضر وارد این درگیری کرده‌اند.»

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.