سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق رسانی به چهار روستا در شهرستان کوهرنگ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به چهار روستا در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

با حضور مجید برنگی مجری طرح برق روستایی شرکت توانیر، مدیر عامل و مسئولین شرکت برق استان و برخی از اهالی ۴ روستای دزک وسطی، چشمه چولک، رضی اباد و کیکاوس در شهرستان کوهرنگ برقدار شدند و آیین افتتاح این طرح‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مناطق یاد شده شهیدان علی کریمی، ولی کریمی ناصر کریمی و احمد رستمی برگزار شد.

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برق رسانی به روستا‌های فوق با صرف ۴۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است، گفت: احداث ۴۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۴ ترانسفورماتور توزیع برق، نصب چراغ‌های روشنایی معابر و پایه‌های برق از جمله اقدامات اجرایی این پروژه‌ها بوده است.

وی افزود: در یک سال گذشته اعتباری در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق روستایی شهرستان کوهرنگ هزینه شده است و در نگاهی کلی با احتساب روستا‌هایی که در این آئین، برق رسانی شدند تعداد ۷۶۵ روستا در سطح استان از نعمت برق برخوردار می‌باشند.

گفتنی است؛ در ادامه مدیر عامل شرکت برق استان و مهندس برنگی مجری طرح برق روستایی توانیر از چند روستای سخت گذر فاقد برق منطقه بازفت جهت بررسی زمینه‌های برق رسانی بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.