سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اجرای عملیات زیرسازی برای نصب نماد تپه روضه‌الشهید منظریه

معاون زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به این‌که طرح نهایی نماد تپه روضه‌الشهید منظریه به تصویب رسیده است، بنابراین قبل از نصب نماد باید تمام عملیات زیرسازی و نصب انشعابات از سوی دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان انجام شود.

هادی مهربانی در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرکرد اظهار کرد: در تپه روضه‌الشهید به تمام کاربری‌های خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز توجه شده است، از این رو با همکاری همه‌جانبه این مکان می‌تواند به یک پاتوق فرهنگی مذهبی در شهرکرد تبدیل شود.

وی افزود: با توجه به این‌که طرح نهایی نماد تپه روضه‌الشهید منظریه به تصویب رسیده است، بنابراین قبل از نصب نماد باید تمام عملیات زیرسازی و نصب انشعابات توسط دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان انجام شود.

مهربانی اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب نسبت به تأمین آب شرب در این محل، شرکت برق نسبت به تأمین روشنایی در تپه و شرکت گاز نیز اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

وی گفت: پس از اجرای اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری نسبت به انجام عملیات زیرسازی و آسفالت معبر نیز اقدام می‌کند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

مهربانی بیان داشت: در تپه روضه‌الشهید به تمام کاربری‌های خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز توجه شده است، از این رو با همکاری همه‌جانبه این مکان می‌تواند به یک پاتوق فرهنگی مذهبی در شهرکرد تبدیل شود.

بهروز محمدپور، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر به ویژه در تپه نورالشهدای شهرکرد و تپه روضه‌الشهید منظریه همیشه همکاری لازم با متولیان امر به عمل آمده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.