سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش ارتقای منزلت نماز در چهارمحال و بختیاری

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین همایش ارتقای منزلت نماز از سوی پلیس استان در ۱۶ آبان ماه امسال خبرداد.

حجت الاسلام سجاد حبیبی اظهار کرد: فراخوان جمع‌آوری آثار فرهنگی، ادبی و هنری این همایش به سایر دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم نیز ارسال شده است.

وی افزود: روز پنجشنبه به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران افزود: این همایش در بخش‌های مقاله‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه، شعر و سرود برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا سروش به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۲۰۰ ارسال کنند.

به گفته حجت الاسلام حبیبی، تحقق تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، راهکار‌های عملی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیرو‌های مسلح، چگونگی ارتقای انگیزه کارکنان و خانواده آنان نسبت به اقامه نماز اول وقت با حضور در مساجد و نماز‌های جماعت و تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیرو‌های مسلح از محور‌ها و اهداف برگزاری این همایش است.

وی اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و نیرو‌های مسلح برنامه‌های مختلف به خصوص اعزام کارکنان و خانواده آنها به عتبات و عالیات و مشهد مقدس در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اجرای برنامه چهارشنبه‌های قرآنی و طرح معراج در نیروی انتظامی استان افزود: هم‌اکنون نیمی از کارکنان نیروی انتظامی، خانواده آنها و سربازان وظیفه و بازنشستگان برای حفظ و آموزش قرآن اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی، سال‌گذشته نیروی انتظامی استان در مسابقات قرآنی کارکنان ناجا و خانواده آنها مقام دوم و امسال مقام نخست کشوری را کسب کرد.

گفتنی است؛ ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.