سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 محسن اسلامی:

زبان هنر ابزار مهم برای انعکاس رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: زبان هنر ابزار مهم برای انعکاس رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت است و بچه های مسجد باید از قدرت هنر برای بیان جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و شجاعت و شهامت جبهه های مقاومت استفاده و این واقعیات را به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

 محسن اسلامی روز پنجشنبه در بازید از کارگاه آموزشی طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» در مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان گفت: طرح نشاط و تعالی مسجد و محله از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی است که در ۹ محور و در رشته های مختلف فرهنگی و هنری به همت کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور با استفاده از ظرفیت های بومی و با ساماندهی سرمایه های محله و با بهره گیری از استعدادهای نوجوانان محله در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به اجرا درمی آید.

اسلامی همچنین از راه اندازی قرارگاه نصر در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در جهت جمع آوری کمکهای کانون های مساجد برای مردم لبنان و غزه خبر داد و افزود:‌ کانون های مساجد استان نیز دراین زمینه ایفای نقش می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: زنجان دارای ۴۱۴ باب کانون فرهنگی هنری مساجد است که بیش از ۴۲ درصد آنها در سطح شهرها و ۵۸ درصد در روستاهای استان فعالیت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.