در آیین پایانی جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت پخش فرآورده های نفتی که با حضور کرامت ویسکرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران حوزه روابط عمومیهای شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در ستاد و مناطق 37گانه این شرکت برگزار شد و از برترینهای روابط عمومی در هشت محور فیلم، انتشارات و گرافیک، مردمداری، ارتباط با رسانه، عکس، رویداد خلاقانه، مسئولیت اجتماعی و پایگاه اینترنتی براساس شاخصهای استاندارد از پیش تعینشده قدردانی شد.
در این آیین ناصر مقدسی مسئول روابط عمومی منطقه ارومیه با کسب رتبه و مقام در محور ارتباط با رسانه و فیلم و با دریافت 3 لوح تقدیر و 2 تندیس از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در محورهای مختلف جشنواره به عنوان روابط عمومی برتر در سطح کشور معرفی واز وی تجلیل شد.
کرامت ویسکرمی در این آیین با اشاره به این که جایگاه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اقتصاد و تأمین انرژی کشور و جایگاه حساس شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در حوزه تأمین، ذخیرهسازی و توزیع برکسی پوشیده نیست، افزود: هیچ شرکتی به اندازه این شرکت در صنعت نفت، دارای ارتباطات گسترده با مردم و ذینفعان نیست؛ جایگاههای عرضه سوخت، رانندگان نفتکش، مالکان جایگاهها، متصدیان سوختگیری همگی خانواده شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و صنعت نفت هستند و ارتباط و تعامل دوسویه با این ذینفعان در دوره جدید از طریق روابط عمومیها باید برقرار شود.
وی تأکید کرد: کارگزاران روابط عمومی باید در تمامی جلسات مهم تصمیمگیری در ستاد و مناطق شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی حضور داشته و با اطلاع از برنامهها و تصمیمات جدید، علاوه بر اطلاعرسانی سریع، شفاف و دقیق، این سیاستهای کلی و برنامهریزیها و تصمیمات جدید را با ارتباط مؤثر با ذینفعان نیز مطرح کنند.