سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبند پلیس بر دست سارق محتویات لوازم خودرو

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق لوازم خودرو در محدوده فردوس شرق خبر داد.

سرهنگ محمد افشار  سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده فردوس شرق، به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین که مشغول پرسه زنی و زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بود مشکوک شدند و آن را زیر نظر گرفتند. متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و از محل متواری شدند. پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهمان به دستورات پلیس، با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از آن‌ها دستگیر شد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه ازمتهم سه عدد ضبط خودرو و ابزار آلات حرفه‌ای سرقت کشف و پس از انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد. دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر‌های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.