سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور:

نابودی رژیم صهیونیستی یک امر قطعی است

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: برآورد نظامی و امنیتی می‌گوید که نابودی اسرائیل در کمتر از پنج سال دیگر رقم می‌خورد.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین تبلیغات اسلامی کشور در اجتماع بانوان خراسان شمالی که به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی و سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برگزار شد با تاکید بر اینکه تفکر مقاومت باید جهانی شود گفت: شما بانوان، افسران جهاد تبیین هستید و باید دشمن را بشناسید.
عظیم ابراهیم پور گفت: یهود در طول تاریخ با استفاده از زر و زور و تزویر در تلاش برای ضربه زدن به مسیح و اسلام بوده است و امروز ضلع زور یهود آمریکا است.

بانوان، افسران جهاد تبیین 

مسئول جهاد تبیین کشور در ادامه با اشاره به اینکه نقش و جایگاه بانوان بعنوان افسران جهاد تبیین نقش محوری است گفت:بانوان ایران زمین در دفاع از بانوان جبهه مقاومت وظیفه ایستادگی و حمایت از آنان را دارند.

او گفت :  جهاد تبیین فریضه‌ای واجب است که همه دختران، بانوان و دانش آموزان این مادران آینده ایران زمین حفظ و نهادینه کردن آن را برعهده دارند.

حمایت بانوان ایران قوت قلب بانوان جبهه مقاومت است

ابراهیم پور گفت: حمایت بانوان ایران از بانوان خط شکن لبنان، یمن، غزه، سوریه و عراق قوت قلبی برای ایستادگی آنان در مقابل رژیم اشغالگر است.
او  گفت:راهپیمایی کشور‌های لندن، پاریس، کالیفرونیا و واشنگتن نشان از تفکر مقاومت در این کشور‌ها است.
در حاشیه این همایش نمایشگاه طراحی سیاه قلم از شهید مقاومت و غرفه‌ای برای پاسخگویی و روشنگری در مورد ظلم ستیزی‌های رژیم اشغالگر اسرائیل برپا شد. اجتماع به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی و سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان در سالن گلشن بجنورد برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.