سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران جهادی داشته باشیم، گره‌ها باز می‌شود

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: با پرورش مدیر جهادی می‌توان گره‌های موجود در جامعه را باز کرد.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم افتتاح مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محلاتی سپاه استان گفت: ساختمانی که امروز افتتاح می‌شود حاصل تفکر جهادی و بسیجی است؛ جایگاه و نیاز عقیدتی و مشکلی که امروز در جامعه وجود دارد ریشه‌اش در اینجا باید درست شود.

او افزود: مشکلات فرهنگی که داریم کار ایجابی بیشتری در اقدامات ما نیاز است و نیاز به مکان مناسب داریم؛ دو سال قبل دیدیم با توجه‌ به اینکه عقیدتی در مجموعه غدیر بود و تربیت و آموزش، عقیدتی و یگان امنیت از این بستر استفاده می‌کردند جایی در خور و در تراز مجموعه عقیدتی که می‌خواست کار فرهنگی، فکری و اندیشه انجام دهد نبود و این خلأ وجود داشت.

سردار مهدوی اظهار کرد: با توجه‌ به کمی بودجه‌ای که برای ساخت مرکز عقیدتی لحاظ شد با مهندسین برنامه‌ریزی کردیم و از تفکر جهادی مسئله را حل کردیم و این نسخه‌ای برای مدیران جوان است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: همه کسانی که کار کردند با تفکر جهادی پای‌کار آمدند؛ مجموعه‌ای در تراز و شأن سپاه استان به شکل مستقل تشکیل شد و ظرف یک سال و نیم مجموعه تکمیل شد و آماده بهره‌برداری و خدمت‌دهی به حوزه عقیدتی است.

او تصریح کرد: در این مرکز تلاش می‌کنیم خدمات عقیدتی، بصیرتی، فکری و اندیشه خوبی که باعث خیر و برکت به کل جامعه شود به وجود بیاید و همه مردم بهره ببرند.

سردار مهدوی عنوان کرد: مشکلات بسیاری از مدیران این است که با این تفکر جهادی حرکت نمی‌کنند؛ اگر مدیری انقلابی و جهادی پرورش دهیم قطعاً بسیاری از گره‌های امروز جامعه باز می‌شود و مشکلات را حل می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: توسعه مجموعه پیش‌بینی شده است و اجرای مرحله دوم را پیگیری می‌کنیم که برای سال آینده بتوانیم مصوبه و ردیف بودجه بگیریم و مجموعه آموزش بزرگ و گسترده در آینده داشته باشیم که بسیجیان نیز بهره ببرند و یک مجموعه آموزشی متمرکز در خور و شأن استان داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.