سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۹۱ اخطار زیست محیطی برای واحد‌های آلاینده لرستان صادر شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۹۱ اخطار زیست محیطی امسال برای واحد‌های آلاینده این استان صادر شده است.

علی سالاروند روز پنجشنبه بیان کرد: امسال ۳۱۶ مورد آلودگی زیست محیطی در این استان ثبت شده که در این راستا ۱۶۳ متخلف زیست محیطی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این تخلفات زیست محیطی در حوزه بیمارستان ها؛ کشتارگاه ها؛ پساب؛ سایت زباله؛ صنایع؛ آتش زدن زمین کشاورزی گزارش شده است اظهار داشت: به همین منظور ۳۹۱ اخطار زیست محیطی صادر و در این زمینه ۱۶ نفر نیز دستگیر شده است.

وی ادامه داد: متخلفان زیست محیطی اسال در استان ۲۹۰ هزار متر مربع از اراضی تحت مدیریت را تخریب کردند که ۱۶ نفر از آنان به مراجع قضایی معرفی شده است.

سالاروند عنوان کرد: در زمینه تعلیف غیرمجاز نیز هشت هزار و ۷۰۰ راس دام کشف و ضبط شده است که ۴۲ نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: همچنین در خصوص آتش سوزی زمین‌های کشاورزی نیز ۴۹۹ هزار هکتار آتش سوزی ثبت شد که در این زمینه نیز ۳۰ نفر تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند.

وی افزود: در راستای رصد و پایش فضای مجازی نیز چهار مورد خرید و فروش کل و بز و کبک شناسایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۶۳۸ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: امساا برای حفاظت از محیط زیست استان ۵۱۱ پرونده تخلفاتی تشکیل شد که بیش از پنج میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال ضرر و زیان به محیط زیست استان وارد شد.

وی با بیان اینکه از این میزان ۲ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال وصول شد؛ اظهار داشت: مابقی نیز در حال پیگیری است که از این تعداد پرونده ۹۶ مورد مختومه؛ ۳۱۱ پرونده در جریان و چهار مورد نیز برایت گرفته اند.

برچسب ها: محیط زیست ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.