سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد جلسات حراج سکه/ زمان‌بندی تحویل سکه حراج ۲۱ مرکز مبادله اعلام شد

سخنگوی مرکز مبادله گفت: بناست تعداد جلسات حراج سکه مرکز مبادله افزایش پیدا کند که سبب افزایش عرضه و پاسخ به نیاز متقاضیان می‌شود.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ۱۳ اسفند سال گذشته تا تا الان در مجموع ۲۱ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله برگزار شده است که‌در تمام این حراج‌ها در مجموع ۳۵۹ هزار و ۳۰۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۹۳ هزار و ۵۵۸ قطعه، نیم سکه ۶۴هزار و ۹۴۵ قطعه و تمام سکه ۱۰۰ هزار و ۷۹۹ قطعه است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ۲۱ حراج سکه مرکز مبادله برگزار شد و بناست تعداد جلسات حراج سکه مرکز مبادله افزایش پیدا کند موضوعی که سبب افزایش عرضه و پاسخ به نیاز متقاضیان می‌شود.

او با اشاره به زمان بندی تحویل سکه حراج ۲۱ این مرکز عنوان کرد: شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت در این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود. اشخاصی که طی بازه زمانی ۶ تا ۱۳ آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می‌شود این هزینه شامل روز‌های تعطیل نیز خواهد بود.

او همچنین می‌گوید: کلیه افراد ۱۸ سال تمام می‌توانند در حراج سکه مرکز مبادله که حراجی برخط است شرکت کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.