سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام نمایندگان قم به دومین دوره المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی کشور

رئیس هیئت آمادگی جسمانی قم گفت: ۴۳ ورزشکار، مربی و داور در دو بخش آقایان و بانوان از قم به دومین دوره المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی کشور اعزام می‌شوند.

سعید کاملی اظهار کرد: دومین دوره مسابقات المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی قهرمانی کشور باحضور بیش از ۲ هزار ورزشکار از ۲۱ لغایت ۲۶ مهرماه به میزبانی رامسر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات آقایان در ۵ رشته از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه و مسابقات بانوان در ۷ رشته از ۲۴ الی ۲۶ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس هیات آمادگی جسمانی استان قم در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم در بخش آقایان ۱۵ ورزشکار، ۳ مربی، ۱ سرپرست و ۳ داور از استان قم به این مسابقات اعزام می‌شوند. این تیم در رشته‌های کلیستنیکس، فیزیکال فیتنس و کتل بل رقابت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش بانوان نیز ۱۶ ورزشکار، ۳ مربی، ۱ داور و ۱ سرپرست نیز کاروان استان قم را تشکیل می‌دهند. بانوان ما در رشته‌های فیزیکال، فیوژن فیتنس، فانکشنال فیتنس و کتل بل با سایر حریفان رقابت می‌کنند.

کاملی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به عملکرد تیم قم در اولین دوره از این مسابقات گفت:‌سال گذشته اولین دوره از مسابقات المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم قم توانست در فیزیکال فیتنس مقام قهرمانی و فیوژن فیتنس و کتل بل مقام سوم را کسب کنند. امسال نیز امید داریم باتوجه به اینکه تعداد زیادی ورزشکار به مسابقات اعزام کردیم عناوین برتر رقابت‌ها را کسب کنیم.

رئیس هیات آمادگی جسمانی استان قم در بخش پایان این گفتگو با اشاره به برنامه‌های این هیات تا پایان سال خاطرنشان کرد:‌براساس اعلام فدراسیون مسابقات المپیاد آمادگی جسمانی ساحلی و لیگ آمادگی جسمانی که در چهار مرحله برگزار می‌شود را تا پایان سال خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.