سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو از بندر شهید رجایی با دستور قضایی+فیلم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی خبر داد.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستور ترخیص محموله  با توجه به اخبار مربوط به کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید خودروی هایما در شرکت ایران‌خودرو خراسان و درخواست مسئولین این شرکت صادر شده است.

مجتبی قهرمانی افزود: کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال این محموله بزرگ به خطوط تولید این شرکت هستند.
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مأموریت ویژه‌ای نیز به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شده تا علاوه نظارت بر مراحل ترخیص، با همکاری مسئولان بندر، این محموله بزرگ قطعات و لوازم خودرو پس از بارگیری فوراً به شرکت مذکور تحویل داده شود.

قهرمانی  افزود: مقرر شد به‌ منظور تأمین ناوگان حمل‌ونقل مورد نیاز برای انتقال این محموله بزرگ قطعات خودرو، به تعداد کامیون‌های موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس افزوده شود و خروج و بارگیری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته ادامه یابد تا در اسرع وقت محموله مذکور به‌صورت کامل تخلیه و برای راه اندازی خطوط تولید شرکت ایران‌خودرو ارسال شود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه این دستور قضایی با توجه به نیاز خطوط تولید خودروسازان داخلی و ضرورت تحویل به موقع محصولات به خریداران و سفارش دهندگان صادر شده است، گفت: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت قانونمند از حقوق عمومی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
قهرمانی افزود: خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه حمایت و همکاری خوب استاندار هرمزگان و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا با ترخیص این محموله بزرگ قطعات خودرو از تحمیل خسارات ناشی از تأخیر به وجود آمده به بیت المال، مردم و صنایع و تولید کنندگان داخلی جلوگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.