سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش حوزه‌های علمیه به دنبال اهانت رژیم صهیونیستی به مراجع تقلید

حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت اهانت رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی به مراجع تقلید تاکید کرد که این اقدام بی‌پاسخ نخواهد بود و امت اسلامی این هتاکی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

 آیت‌الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی هرگونه جسارت به مراجع را طوفان خشم آزادگان دانست که متن این پیام به شرح ذیل است: 

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ

رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام و تشیع و در اقدامی شنیع تصاویر مراجع عظام تقلید و مجاهدان فی‌سبیل‌الله را به‌عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی‌شرمی و بی‌آبرویی را به حد اعلای خود رسانده است.

مراجع عظام دین دامت برکاتهم در استمرار صراط نورانی پیامبران و اولیای الهی، عالی‌ترین رهبران و راهبران جهان اسلام هستند و به‌عنوان پشتیبانان، پناهگاهان و دلسوزان امت اسلامی و جامعه انسانی، جایگاه بی‌نظیر و والایی در میان کشور‌ها و ملت‌های اسلامی دارند و مسلمانان حفاظت از آنان را از واجبات خویش می‌دانند.

مراجع عظام و علمای اعلام بویژه این دو چهره تابناک در قلوب امت بزرگ اسلامی و ملت‌های منطقه و جهان آزاد جایگاه و منزلتی وصف‌ناپذیر دارند و هرگونه جسارت به ساحت نورانی آنان طوفان خشم امت و آزادگان جهان را در پی دارد.

نمایش تصاویر مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی اهانتی آشکار بوده و نشان از جنون و حماقت سران این رژیم دارد و تبلور خوی استکباری و ضدبشری و ضداخلاقی این رژیم رو به اضمحلال دارد.

حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جسارت اعلام می‌دارد که این اقدام بی‌پاسخ نخواهد بود و امت اسلامی این هتاکی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

حوزه‌های علمیه قم و نجف و سراسر جهان همراه با نهاد‌های علمی و دانشگاهی و امت اسلامی ضمن محکوم‌سازی این گستاخی، از سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی، مجامع علمی و فرهنگی و علمای ادیان و مذاهب مختلف مصرانه می‌خواهد در برابر این‌گونه رذالت‌ها ساکت ننشینند و از کیان علم، اخلاق و معنویت دفاع کنند؛ و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.