سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ رتبه برتر جشنواره خوارزمی از آن دانش آموزان بیرجندی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از کسب ۲ رتبه برتر کشوری به همت دانش آموزان این شهرستان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور و ۲۲ زیر محور از اسفند در این شهرستان آغاز به کار کرده بود، گفت: ۱۶ هزار و ۴۶۶ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره شرکت کردند.

او افزود: از این تعداد ۶۱۲ نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند که پس از داوری منطقه‌ای در اردیبهشت، ۴۴ دانش آموز رتبه‌ اول منطقه‌ای را کسب کردند و به مرحله استانی راه یافته و پس از داوری‌های انجام گرفته در این مرحله نهایتا ۲۴ تیم به مرحله کشوری صعود کردند که در این مرحله ۲ تیم حائز رتبه‌های برتر شدند.


بیشتر بخوانید


بهدانی بیان کرد: دانش آموز دبیرستان فرزانگان حضرت زینب (س) در محور تربیت بدنی موفق به کسب رتبه دوم کشوری و دانش آموزان دبیرستان هیأت امنایی کاشی نیلوفر در محور بازی‌های مهارتی و توسعه‌ی فردی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بین مدارس خاص شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند عنوان کرد: این جشنواره یکی از بزرگترین رویداد‌های علمی-پژوهشی دوره اول متوسطه است که با رویکردی تمام ساحتی در ۱۳ محور در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.