سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران با تغییرات در ترکیب اصلی خود به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی امروز در سومین بازی خود در مرحله سوم  و نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه بنیادکار تاشکند می‌رود که به احتمال زیاد امیر قلعه نویی تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود می‌آورد.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تراکتور با وجود عملکرد ضعیفش در بازی با فولاد و حاشیه‌هایی که بعد از صدور حکمش به وجود آمد، اما به تیم ملی دعوت شد و به احتمال زیاد مرد شماره یک تیم ملی در بازی با ازبکستان خواهد بود.  

با توجه به مصدومیت حسین کنعانی زادگان و عدم دعوتش به اردوی تیم ملی فوتبال، به نظر می‌رسد محمد امین حزباوی به همراه شجاع خلیل زاده  زوج خط دفاعی تیم ملی را در بازی با ازبکستان تشکیل می‌دهند.  

صالح حردانی و میلاد محمدی هم دفاع‌های چپ و راست تیم ملی را در این بازی تشکیل می‌دهند.  

امید نورافکن و سعید عزت اللهی هم هافبک‌های تیم ملی در بازی امروز خواهند بود که آنها باید جلوی حملات حریف ازبکی خود را بگیرند.  

همچنین علیرضا جهانبخش هم با وجود اینکه تیمی ندارد و از شرایط آمادگی خوبی برخوردار نیست، اما همیشه مورد اعتماد قلعه نویی هست و به تیم ملی دعوت می‌شود. به نظر می‌رسد این بازیکن در پست وینگر راست تیم ملی برابر ازبکستان قرار بگیرد.  

مهدی قایدی که این روز‌ها در تیم باشگاهی و تیم ملی عملکرد خوبی داشته است و تک گل ایران برابر امارات را به ثمر رساند، به نظرمی رسد او در پست وینگر چپ قرار می‌گیرد.  

سامان قدوس هم که به تازگی به تیم الاتحاد کلبا پیوسته است در بازی امروز هم آزادی عمل بیشتری خواهد داشت و پشت مهاجم اصلی بازی خواهد کرد.  

سردار آزمون و مهدی طارمی هم مهاجمان تیم ملی فوتبال هستند که به نظر می‌رسد مهدی طارمی شانس بازی کردنش بیشتر از سردار آزمون در این بازی است.  

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است.  

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد امین حزباوی، صالح حردانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۳
غلط