سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مرکز آموزش‌های کودکان آماده در قم از سر گرفته شد

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از راه‌اندازی مجدد مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه (کام) همزمان با روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.

مهدی برزویی‌خواه با اشاره به آغاز به کار مجدد مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه (کام) شهرداری قم اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید و با ایجاد تغییراتی در محتوا و شیوه آموزش‌ها، این مرکز مجدداً راه‌اندازی شده و همزمان با روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی در روز ۲۱ مهرماه به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینکه این مرکز ویژه دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی طراحی‌شده است، افزود: این مرکز شامل ۵ کارگاه آموزشی با عناوین پناه گیری و کیف نجات، انیمیشن، ایمنی و آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و ایمنی در فضای سبز شهری است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: با توجه به پیشنهادات مربیان آموزشی و تجربیات حاصله در سال‌های گذشته، بخش‌هایی از محتوا و فضا‌های آموزشی این مرکز مورد اصلاح قرار گرفته است.

برزویی‌خواه اضافه کرد: مدیران مدارس متقاضی می‌توانند به‌منظور استفاده رایگان از خدمات این مرکز و اخذ نوبت حضور، در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۲۴۲۵۵۱۸ تماس حاصل کنند.

سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی از خدمات رایگان این مرکز آموزشی که به همت مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و همکاری سازمان‌های سیما منظر و فضای سبز، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم راه‌اندازی شده بهره‌مند شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.