سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سالن ورزش‌های زورخانه‌ای شهدای انتظام در سنندج

سالن ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهدای انتظام در سنندج همزمان با گرامیداشت هفته فراجا افتتاح شد.

 مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در آیین افتتاح سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سنندج ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توسعه ورزش زورخانه ای با توجه به تاثیر ورزش زورخانه‌ای در برجسته کردن روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی در میان ورزشکاران، یکی از راهبرد‌های دستگاه ورزش و جوانان است. 

آمنه غلام ویسی افزود: این ورزش به نحوی منتصب به امام علی (ع) بوده، بسیار مورد تاکید و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: در دیدار اخیر جامعه ورزش کشور با رهبری، ایشان با توجه به قدمت، ریشه دار بودن و برجسته بودن اخلاقیات اسلامی در این رشته ورزشی در میهن اسلامی ایران بر ضرورت رشد و توسعه این رشته ایرانی اسلامی در میان جامعه به مسئولین ورزش کشور سفارش بسیار کردند و این افتخار بزرگی برای افرادی است که در این رشته فعالین می‌کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با قدردانی از دیدگاه حمایتی فرماندهی نیروی انتظامی استان نسبت به ورزش تصریح کرد: یکی از ارگان‌هایی که همواره در برگزاری رویداد‌ها و مسابقات ورزشی کمک کننده به دستگاه ورزش و جوانان بوده، نیروی انتظامی است. 

وی با تاکید بر همکاری دوجانبه ورزش و جوانان استان و فرماندهی فراجا در کردستان اذعان داشت: دستگاه ورزش و جوانان کردستان با همکاری هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان این سالن را به اقلام ورزشی مورد نیاز تجهیز خواهند کرد.

 در پایان این مراسم از ایلان پور پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای شهرستان سنندج تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.