سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

اقتصاد کشور مبتنی بر انرژی است

زمانیان گفت: اقتصاد کشور ما مبتنی بر انرژی است و وظیفه معاونت علمی در این حوزه بسیار زیاد است.

اکبر زمانیان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز چهارشنبه و در آیین امضای تفاهمنامه با رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف ایجاد تعامل برای حمایت از داخلی سازی محصولات و پیشرفت جهش تولید گفت: یکی از اهداف با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیجیتالی کردن صنعت نفت است و با توجه به ظرفیت شرکت‌های فناور استان خراسان رضوی در نظر داریم این اقدام را از خراسان رضوی شروع کنیم.

وی اظهار کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شرکت‌های این مجموعه همیشه در حوزه انرژی پیشرو بوده اند تا جایی که می‌توان از آنان به عنوان الگو‌هایی در کشور اشاره کرد که دستاورد‌های بزرگی را به دست می‌آورند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این خصوص گفت: این تفاهمنامه در راستای اجرای تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مبنی بر توسعه ظرفیت‌‎ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش ‎بنیان بر پایه اجرایی‌سازی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در حوزه انرژی پیاده سازی و منعقد شد.

علی اسماعیلی افزود: هدف از انعقاد این تفاهمنامه توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری حوزه انرژی و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حوزه انرژی است که توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان تنها پارک دارای شرایط پارک برتر در میان ۴۹ پارک علم و فناوری کشور است که حدود هشت هزار شغل پایدار در بستر دانش بنیان را فراهم آورده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.