سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به خاک و خون کشیدن ۱۲۵ فلسطینی در شمال غزه

نظامیان صهیونیست به طور گسترده در حال پاکسازی قومی شمال غزه هستند.

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد منطقه حائل در شمال غزه است. از این رو، اکنون توحش ارتش این رژیم در این منطقه به مراتب از مناطق دیگر بیشتر بوده و صهیونیست‌ها حتی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه را نمی‌دهند تا غیرنظامیان فلسطینی مجبور به تخلیه شمال غزه شوند. 

به گزارش الجزیره، منابع محلی فلسطینی در غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کردند: نظامیان صهیونیست به طور گسترده غیرنظامیان را در شمال غزه هدف قرار داده و مردم را در خیابان‌ها می‌کشند. به ویژه اردوگاه آوارگان فلسطینی در جبالیا اکنون به کانون توحش صهیونیست‌ها در شمال غزه بدل شده است. 

در این بیانیه آمده است: ما به جامعه بین المللی هشدار می‌دهیم کشتار ۱۲۵ فلسطینی طی ۵ روز در شمال غزه مقدمه‌ای است بر پاکسازی قومی فلسطینیان از سوی نظامیان صهیونیست، زیرا جهان اکنون در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده است. 

این بیانیه با اشاره به عمق فجایع در شمال غزه می‌افزاید: اکنون ده‌ها جسد غیرنظامیان در خیابان‌ها وجود دارد و امدادگران به دلیل تیراندازی نظامیان صهیونیست توانایی جمع آوری شهدا از معابر و خیابان‌ها را ندارند. نظامیان صهیونیست اکنون فلسطینیان را مجبور به آواره شدن از پناهگاه‌های خود می‌کنند و سپس به روی آنها آتش می‌گشایند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.