سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بازی‌های بومی به میزبانی بوستان نرگس قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران متوسطه اول در رشته‌های مختلف در بوستان نرگس برگزار شد.

سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران در بوستان نرگس خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با هدف ترویج فرهنگ ورزش در میان دختران و تقویت مشارکت آنان در فعالیت‌های ورزشی، در رشته‌هایی همچون طناب‌کشی، دارت، مینی گلف، داژبال و بازی‌های ایستگاهی متنوع برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات روز چهارشنبه هجدهم مهر از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ در بوستان نرگس برگزار شد و تمام دختران علاقه‌مند امکان شرکت در رقابت را داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به استقبال همیشگی شهروندان از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری چنین برنامه‌هایی، ایجاد انگیزه و تشویق دختران به ورزش و فعالیت‌های بدنی است که تأثیر بسزایی در سلامت جسمی و روحی آنان دارد.

موسوی‌منش اضافه کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی، علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای شرکت‌کنندگان، باعث تقویت هویت فرهنگی و احیای سنت‌های ورزشی گذشته نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: این‌گونه برنامه‌ها به طور مستمر در سطح شهر برگزار خواهد شد و ما تلاش داریم تا با توسعه فعالیت‌های ورزشی ویژه دختران در بستر‌های مناسب، زمینه ارتقای روحیه در کنار حفظ شئون اجتماعی را فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.