سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنفرانس بین‌المللی لبنان در فرانسه

وزارت خارجه فرانسه از برگزاری کنفرانس بین‌المللی لبنان در ۲۴ اکتبر خبر داد.

در حالی که کشور‌های غربی در برابر توحش رژیم صهیونیستی سکوت کرده و با ارسال تسلیحات خود به این رژیم، تل آویو را برای توحش بیشتر تشویق می‌کنند؛ اکنون برخی اروپایی‌ها به فکر برگزاری رویداد‌هایی به منظور حمایت از لبنان افتاده اند. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: کنفرانس بین المللی لبنان در ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی در فرانسه برگزار خواهد شد. این کنفرانس با تمرکز بر شرایط سیاسی و کمک‌های بشردوستانه به لبنان خواهد بود.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: هدف این کنفرانس ایجاد بسیج جامعه بین المللی به منظور پاسخ به نیاز‌های ضروری و حیاتی جمعیت لبنان است. همچنین دیگر هدف این کنفرانس معرفی راهکار‌هایی به منظور حمایت از نهاد‌های لبنانی همانند نیرو‌های مسلح این کشور است که نقش تضمین کننده برای ایجاد ثبات داخلی ایفا می‌کنند. 

براساس اعلام فرانسه، این کنفرانس قرار است با مشارکت کشور‌های منطقه و نیز شرکای بین المللی لبنان و سازمان ملل و نهاد‌های بشردوستانه برگزار شود. 

در پایان این بیانیه آمده است: به دلیل آنکه لبنان اکنون با بحران‌های بشردوستانه و انسانی جدی و عمیقی روبه روست، فرانسه به دنبال آن است که از طریق این کنفرانس بر توقف خصومت‌ها و راهکار دیپلماتیک تاکید کند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.