سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اهتمام در امر پیشگیری از مواد مخدر در گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: همه دستگاه‌ها و مراجع ذیربط در امر پیشگیری از مواد مخدر باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز در کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه مواد مخدر بلای خانمان سوز است، گفت: باید با اراده برخورد جدی با جرائم مواد مخدر، پرونده‌های مواد مخدر را خوب و قاطع رسیدگی کرده و احکام آن نیز سریعا اجرایی شود.

او با اشاره به اینکه مجازات باید بازدارنده باشد، افزود: پلیس باید در حوزه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر تلاش مضاعفی انجام دهد.

رئیس شورای قضایی گیلان با قدردانی از پلیس نیروی دریایی و مرزبانی استان که بسیار موفق عمل می‌کنند، تصریح کرد: باید مسیر‌های امن برای قاچاقچیان مسدود شده و موانع بازدارنده‌ای برای ورود و خروج قاچاق کالا و مشروبات الکلی و همچنین مواد مخدر به وجود آید.

حجت الاسلام صادقی همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، گفت: باید با اراده‌ای آهنین، زمینه عبور از پدیده شوم مواد مخدر را فراهم کنیم.

او با بیان اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد و همچنین مراکز ماده ۱۶ نیازمند توجه نظارت مستمر و دقیق است، افزود: اگر مراکز ماده ۱۶ به صورت قوی و پر قدرت در استان وجود داشته باشند بخشی از نگرانی‌ها در حوزه دستگیری و نگهداری مجرمان مواد مخدر کاسته می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: مصوبات این کمیته لازم الاجرا است و مدیران متولی باید اهتمام لازم در اجرای مصوبات را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.