سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکاب زنی دوچرخه سواران کاشانی به مقصد مشهد الرضا

بمنظور ترویج فرهنگ ورزش ضامن سلامتی و باهدف رساندن پیام حمایت از بیماران مبتلا به سرطان کاروان دوچرخه سواران رومیکا امروز به مشهد الرضاع رکاب زدند

مسئول کانون دو چرخه سواران رومیکا گفت: این گروه ۹ نفره در ۱۰ روز پس از طی کردن هزار و ۳۰۰ کیلومتر و گذر از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی به مشهدالرضا (ع) می‌رسند.


پهلوانی افزود:معرفی موسسه خیریه رومیکا حامی بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های این کاروان دوچرخه‌سواری در این مسیر است.


مدیرعامل موسسه خیریه رومیکا حامی بیماران مبتلا به سرطان هم در این مراسم با اشاره به اینکه این مؤسسه تنها مؤسسه حامی و خدمات رسان به بیماران سرطانی در منطقه کاشان است، افزود: سال گذشته ۱۰۵ بیمار سرطانی به این مؤسسه مراجعه کردند که این تعداد از ابتدای سال تاکنون به ۱۱۷ نفر بیمار سرطانی افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال به ۱۵۰ نفر افزایش یابد.


تمدنی گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد از بیماران خانم‌ها هستند و شایع‌ترین سرطان بین آنان سرطان سینه است.


مدیرعامل موسسه خیریه رومیکا حامی بیماران مبتلا به سرطان با اشاره به کاهش سن بیماران سرطانی در کاشان گفت: سن بیماران سرطانی از بالای ۶۰ و ۷۰ سال امروز به ۳۰ تا ۴۰ سال کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.